beu סדנה התפתחות אישית
40 40 סדנה התפתחות אישית


Becoming the Bigger you
רמה 1
תוכנית הכשרה בתרפיית השדה

מפתחת ומנחה- אראלה שפי

למדתם מלא, אתם בעשייה, אבל משהו לא מדוייק או מספק. התקופה המטלטלת בה אנו מצויים, רק מגבירה את הקולות שבראש, כמו שידורים חוזרים סוגרים ומצמצמים. תחושת תקיעות וספק עצמי עולים. 

הפתרונות והכלים שהביאו אתכם עד כאן, פחות מתאימים. הדחף להתפתח ולממש את מלוא הפוטנציאל עכשיו מבקש מענה. האם יכול להיות שאתם מנסים להביא תוצאות חדשות בדרכים ישנות? 

כללי המשחק השתנו. כל ניסיון למחזר ולשחזר מה שהיה ומי שהיית, לא ממש עובד.

מה אם יש דרך אחרת ליצור ולממש?

תרפיית השדה

שיטה חדשה להתעורר לתודעה חדשה ולחולל שינוי דרך השדה האנרגטי.

על תרפיית השדה

מי אתם מעבר לגוף הפיזי וחמשת החושים? מה אפשרי כשניתן עוד מקום לאינטואיציה? הגוף שלך הוא סנסור לקליטה רב מימדית, מעבר למציאות הזו. כשהופכים מודעים לשדה האנרגטי, ניתן ליצור יחד איתו (co create).

בדיוק בשביל זה יצרתי את תרפיית השדה. עם ניסיון של 30 שנה בעולם הטיפול, האימון והתודעה, פיתחתי גישה אינטגרטיבית רב מימדית היוצרת סינכרון בין הנשמה לנפש כך שמימוש יווצר עם קלות ופשטות. הגישה משלבת את תבונת הגוף, המוח האלסטי, מכניקת הקוונטים ו"השדה" עם חוכמת המזרח- טאואיזם ומיינדפולנס. פעם היינו הולכים לתת מודע, לתכנות. היום כבר ידוע שכל האינפורמציה נמצאת בשדה האנרגטי. יש צורך להכיר את שפת האנרגיה ולדעת את הגישה אליה. זה קל ליישום. זה אחר. מוכנים להתחדש?

איך זה קורה?

בקורס נחצה את הגשר בין התודעה הישנה לתודעה החדשה, תגלו מחדש את הרב מימדיות של היותכם.

לשם כך נלמד שפה חדשה וכלים ייחודיים לשחרר מגבלות וחסמים, נתחבר לשדה האנרגטי, תוך סינכרון תדרים של מי שאתם ברמת הנשמה עם האישיות, בין הכוונה לתדר המימוש.  במהלך התוכנית נפתח ערוץ ישיר לגרסה הכי מתקדמת של  להיות אתם, גישה למאסטרית הפנימית- האינטואיציה האישית והגלובלית. כשזה קורה משתחררת אנרגיה אדירה ליצירה. שם מתחולל הקסם. הדברים נבנים ונרקמים ומגיעים אליך ללא מאמץ.  מימושים מתרחשים במהירות מפתיעה בעסק שלכם ובכל תחום בחיים. וזה נוצר עם קלות. זהו מסע מלהיות ולעשות BEING DOING ל- להפוך להיות TO BECOME

זה לא משהו תיאורטי. זו הפרקטיקה החדשה לחיות ולחולל שינוי! 

מה מספרים המשתתפים?
גרשיים צהוב 01 סדנה התפתחות אישית
ממלאים פרטים וקובעים שיחת הכרות
Untitled 1 סדנה התפתחות אישית

למי הקורס מתאים?

לעושים דרך בעולם התודעה, היודעים שיש דרך אחרת לחיות ולשנות ושתדר הוא כלי פרקטי לשינוי. לכם המעוניינים לחולל מתוך תדר גבוה ומרגישים שעכשיו זה הזמן לקפיצה הבאה. תרפיית השדה נותנת לכם את מפת הדרכים אל שדה הפוטנציאלים. אל קסם.

אתם היזמים והמנהלים של הזמן החדש (גם הורים, אנשי חזון, בעלי רעיון וכ'ד) המבקשים לחולל שינוי בדרך חדשה עם אנשים באותה שפה וכוונה
 

אנשי מקצוע בתחום הרפואה המשלימה המעוניינים לתכלל את מרכיב הנפש והנשמה לתהליך מקצועי. החוויה בקורס, הלימוד ותרגול הכלים התודעתיים נותן מעטפת מתכללת לעשייה לכם וללקוחות שלכם.

יועצים ארגוניים, יועצי קריירה, מטפלים ומאמנים- ההתפתחות התודעתית שלכם לוקחת אתכם לרמה הבאה בחיים האישיים ובעסק. התהליך יוצר upgrade ומדייק את הקול הייחודי בעסק ובכלל. התהליך והכלים שתרכשו יעצימו את הלקוחות שלכם ואת האפקטיביות שלכם.

 

אם עדיין לא הכרנו...נעים מאוד!

שמי אראלה שפי

אראלה שפי MA Msc מלווה אנשים להגשמה אישית ומקצועית דרך הרחבת התודה. הביאה לארץ את Access Consciousness  ואקסס בארס ב- 2012. מפתחת תרפיית השדה- גישה מתקדמת לחולל שינוי דרך השדה האנרגטי.

מזה 30 שנה עוסקת בטיפול והתפתחות אישית תודעתית, פיתוח מנהיגות ואימון מנהלים. בעבודתה מחברת עולמות- האישי והעסקי, מזרח ומערב, גוף נפש דרך תפיסה וכלים ייחודיים למימוש עצמי בעבודה ובחיים. מנחה ומטפלת אקסס בארס. הקימה את בית הספר הראשון בארץ לאימון אינטגרטיבי Humanager.

מטפלת אינטגרטיבית מנוסה המשלבת כלים אנרגטיים ותקשור. רקע בעבודה סוציאלית BA, מנהל עסקים Msc, בריאות הוליסטית ואומנויות MA. אראלה פרסמה מחקרים מדעיים, מאמרים במגזינים מקצועיים מובילים בעולם והופיעה בכנסים בנושא- אינטואיציה וניהול, שיטות הוליסטיות לפתוח מנהיגות, התנהגות המנהל בסין. בעלת קליניקה בתל אביב.

IMG 20220308 WA0006 סדנה התפתחות אישית

ובנימה אישית...

אני מדברת אתכם מהמקום הכי מקורקע, לא ממקום שנתפס כרוחני, אלא ממקום מעשי. 

אני מגיעה מההארד קור של יעוץ ארגוני ואימון מנהלים ומתחום הטיפול וחקר התודעה המעשית.

שנים גם אני חיפשתי שהכל יהיה מדעי, "לפי הספר". חקרתי באקדמיה את נושא אינטואיציה ומנהיגות וטאואיזם. 

למדתי על עצמי, שככל שאני מחפשת יותר אישורים בחוץ, אני מצמצמת יותר את עצמי ושמחת החיים והאושר פשוט נעלמים.

באנו לעולם כדי לבטא את עצמנו.  השינוי לא יבוא מלמידת עוד כלי או שיטה. אתם הכלי! 

לאחר אלפי שעות בקליניקה ובקורסים בהם מתחוללים שינויים מהירים מפתיעים כקפיצה קוונטית, 

זיקקתי את המידעים שהגיעו אליי לתהליך טרנספורמטיבי – תרפיית השדה.

השלב הראשון הוא אתם עצמכם- קורס  Becoming : מסע טרנספורמטיבי  מ- being ל- becoming. 

אתם הופכים להיות גרסה משודרגת- תדר גבוה מהלך. זה אומר לחיות מתוך הלימה. מתוך סינכרון. 

לממש ללא מאמץ מתוך זרימה והרמוניה. 

בשלב השני אתם לומדים את "מאחורי הקלעים" – לחולל מציאות עם ועבור אחרים.

beu סדנה התפתחות אישית

מתי ואיפה יתקיים קורס BECOMING

איקונים כחולים 23 סדנה התפתחות אישית

14 מפגשים (10 מפגשים כולל מפגשים כפולים)

בימי שלישי החל מ 28 במאי מ 18:00- 21:15

* הקורס היברידי וכולל מפגשים פרונטליים + זום

 

בתל אביב צפון- ליד צהלה

ההשקעה שלך – 6400 ש"ח (כולל מע"מ)

למידע נוסף, שאלות והתייעצות, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

מה מקבלים בקורס ?

איקונים כחולים 21 סדנה התפתחות אישית

 למידה ותרגול של תרפיית השדה – סינכרון נפש- נשמה, מיינד ושדה התודעה מעבר לזמן ומקום – זה להיות במקום חדש, לחיות מתוך עתיד האפשרויות. התהליך מאפשר לקבל תשובות, בהירות ויכולת לצאת ממצבי תקיעות באופן מהיר ומפתיע. "מה שהופיע היה ככ בהיר ופשוט. המסע לאפריקה, לא היה קורה בלי הסדנה".

איקונים כחולים 02 סדנה התפתחות אישית

שחרור בלוקים אנרגטיים, מחשבתיים ורגשיים על פי הגישה- ללכת מעבר לסיפור ולשחרר את גרעין התקיעות באופן קוונטי. במקום הזה מתרחשת האצה בלתי רגילה של אנרגיה למימוש, נפתח מרחב לבהירות ותנועה מדויקת מתוך שקט לבחירה שלך.

איקונים כחולים 19 סדנה התפתחות אישית

גישה למוח האינטואיטיבי– נפתח מרחב לידע האינטואיטיבי להתגלות וגישה אליו. הכישור הזה מאיץ את העסק שלך וכל תחום חיים; אתם אפקטיביים יותר בקשר עם לקוחות והאנשים הקרובים לכם. כשנפתח הערוץ העל חושי הזה אתם הופכים ליודעים יותר, קולטים ומדוייקים והדברים מתחילים להגיע אליכם כ"צרופי מקרים".

איקונים כחולים 24 סדנה התפתחות אישית

תחוו את הקסם של להתחבר לגוף החכם innate -זהו מרכיב עיקרי בגישה. הגוף זוכר וגם יודע, מעבר לראש. הוא יודע לשחרר אינפורמציה ולאותת לך מה נכון לך. כשהכל באי ודאות בחוץ, הגוף החכם הוא מקור יצירתי לדעת ולקלוט מה הדבר הבא. 

איקונים כחולים 16 סדנה התפתחות אישית

תרגול כלים תודעתיים- אנרגטיים- קוונטיים לסינכרון מוח ללב, רוח לחומר, בין העתיד להווה. הסינכרון הזה מייצר אנרגיה בלתי רגילה ותכל'ס- תוצאות. הכלים האלו ישרתו אתכם בחיים האישיים ועם לקוחות הרבה מעבר לקורס;

איקונים כחולים 17 סדנה התפתחות אישית

ההבנה איך ליצור כל דבר מתוך זרימה וסינכרון, ללא מאמץ- ליצור עם האנרגיה החדשה כל דבר. זה חוסך תסכולים ובזבוז אנרגיה ומאיץ ומקפיץ תהליכי שנוי. כמי שעובדים עם אנשים זו פלטפורמה מעולה לאפקטיביות.

גרשיים צהוב 01 סדנה התפתחות אישית

מה אם בשלה השעה לפרוץ החוצה עם העוצמה שבך ובדרך התואמת לך?

תהליך ההכשרה בתרפיית השדה כולל את השלבים הבאים-

* קורס Level 1 –   BECOMING the Bigger you –  ארבע עשר מפגשים
* קורס Level 2 – GENERATORS- הכשרת מטפלים ומנחים- ארבע עשר מפגשים
גרשיים צהוב 01 סדנה התפתחות אישית
Untitled 1 סדנה התפתחות אישית
מה אם עכשיו זה הזמן להזכר, לגלות ולהפתח לקסם תרפיית השדה?
ממלאים פרטים וקובעים שיחת הכרות